Lysande lördag

Det är något visst med lördagar. Imorse tog jag Amanda och vi åt frukost badandes i sol i köket. Jag har även köpt en sån ny tanning lotion som ska göra att jag förvandlas till en välsvarvad (nåja) pinuppa i sommar. Medan jag skriver står Amanda och bläddrar i vi föräldrar och ser väldigt koncentrerad ut.

Jag har en hel massa saker på inköpslistan nu igen, jag blir gaaaalen på att jag inte är gjord av pengar!

Here goes:
Svalor som är klädnypor, fantastiskt rolig idé. Jag vill ha fåglar på mitt klädsträck! 149:- Stockhome
 Apor att hänga över dörren till Amandas rum, 129:-
Jag är inte mycket för prydnadssaker, men den här fågeln är jättesöt, i trä och så påminner den mig om fåglarna mamma och pappa köpte när vi var utomlands. Väldigt sällan fick jag ta ner och titta på dem och dra med handen över det släta träet. 149:-
Fantastiskt vacker klänning, 799:- MQ
Denna metervara heter faktiskt "Angelica" och finns på Åhlens, visst är den lite jag? Och så rosa också! 129:-/m. För övrigt önskar jag att jag kunde sy, det finns massor med tyger ute nu som skulle bli superfina dukar till vårt uterum!

Annars vill jag göra en taklampa till Amandas rum, det finns jättefina med decopage-teknik som är gjorda för inga pengar alls. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0