Svårt att släppa taget

Jag har svårt att släppa taget om drömhuset. Kan inte riktigt få in i min hjärna att vi inte fick det trots att vi budade högst. Jag känner mig så himla besviken, för det här var verkligen drömhuset. Inte för stort, inte för litet. Inte alltför mycket att göra och perfekt tomt, precis lagom stor (och äppelträden sen!). Ingen direkt insyn och den planlösningen jag velat ha. Bra läge också, och ett dagis till Amanda i närheten som har bra rykte. Men jag måste ju, för det var några andra som fick det. Jag önskar att vi handlat annorlunda.

Mamma skällde ut mäklaren idag. Bra gjort morsan. Fast huset blir ju inte vårt iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

hoppas han har lärt sig något, för han har gjort tjänstefel. Morsan är bäst ingen protest!!!

2009-03-14 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0