Popcorn, nästäppa, radhus och så sömnbrist.

Dessutom har jag fått en utstående blodåder på ena armen. Trycker man på den så glider den undan, som en lömsk liten kopparorm där under huden. Utåt sett är jag förfärad över hur mycket min kropp börjat förfalla. Fast i hemlighet så trycker jag på den och kommer ihåg pappas ådriga händer från när jag var liten. De ådrorna gled också undan. Mysigt. Jag ska vårda min blodåder (hur gör man det, genom att fortsätta stressa och ha högt blodtryck?).

Ja, som rubriken lyder är det en helt vanlig dag i livet. Vårt nya fritidsintresse är att bjuda på radhus som vi sedan inte får, men vi kan stolta skryta med att vi hjälper till att trissa upp prisbilden i både Haninge o Huddinge.

Just nu är vi inne på ett 2 1/2 plans radhus som vi mer eller mindre verkat få, men helt plötsligt vill säljaren att vi ska flytta in om 1 1/2 månad. Det kanske inte är meningen att vi ska få ett radhus. Nåja, vi får väl se imorgon.

Annars hänger förkylningen kvar. Jag umgås mer med mina förkylningar än mina vänner nu för tiden. Vart är världen på väg egentligen. Lång dag idag på jobbet, var där från 06.30 till 18.30. Blir trött bara jag tänker på det. Nä, nu ska jag äta popcorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0