Idétorka

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Jag är jätteglad att Linda och Göte ska flytta till Haninge, liiite närmare mysiga drinkkvällar i sommar!

Vi har nog insett att vi måste spara mer pengar till radhus. Inte köpa ett miljardershus direkt, men iallafall kunna hänga med i budgivningar. Jag ville ju flytta nu i sommar... Vi har så otroligt fina barnpooler på jobbet! Jag ville sitta på verandan och njuta på kvällarna. Hoppas det regnar...

Dop idag, sen blir det stressigt hem och därefter SWOOOOSCH från Arlanda till Danmark. På onsdag kommer jag tillbaka. Stay tuned...

Kommentarer
Postat av: Göte

Typiskt tjejer (Linda) som skall berätta för världen innan allt är klart. Det är en stor faktor kvar innan det är klart, faller det så får Linda bo kvar i ghettot!

2009-03-01 @ 10:32:55
Postat av: Angelique

Kom hem...Jag vill ha något att läsa! ;)

2009-03-03 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0