Ensam igen

Niclas började på träningen en timme tidigare idag. Jag borde väl anat att en timme tidigare till träningen inte nödvändigtvis innebar en timme tidigare HEM från träningen även fast han sa det, men det är ändå tråkigt. Jag sitter just nu och äter upp Amandas majskrokar och känner mig ensam.
Mest tråkigt är det att vi skulle träna pilates tillsammans, men nu kommer vi inte hinna det innan jag måste gå och lägga mig. Fast jag har iaf cyklat i 30 min.

Annars då? Huvudet upp och fötterna ner i världen där i-landsproblemen avlöser varandra. Det är ju så man skäms. Hostan är lika ihållande som vanligt. Jaja.

Livar upp med en bild, finns ju de som har det värre:


Kommentarer
Postat av: Angelique

Detta är igentligen en kommentar till första inlägger, Jag har bakat Angelicabullar men missade på jästen så dom blev så små...Och nu va dom slut så nu har vi precis gjort tre stora plåtar med otroligt goda bullar!!!!!! TACK

2009-03-23 @ 21:55:09
Postat av: Angelique

Detta är igentligen en kommentar till första inlägget, Jag har bakat Angelicabullar men missade på jästen så dom blev så små...Och nu va dom slut så nu har vi precis gjort tre stora plåtar med otroligt goda bullar!!!!!! TACK

2009-03-23 @ 21:55:24
Postat av: Göte & Linda

En kanin säger du... hmmm.... Våra 2 små rovdjur skulle ju behöva ha nåt att mobba på dagarna... speciellt när kaninen bajsar ner sig!

2009-03-24 @ 22:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0