Plötsligt händer det...

...man blir helt överraskad över hur bra ens vänner känner en. Idag fick jag de här fantastiska muffinsformarna av Sandra:


Bilden kanske inte ger dem rättvisa, men shit vilken lyckoträff för en bakare som mig. Jag har faktiskt spanat in den här formen innan, men snålheten har bedragit mig.

Annars då? Hängt i Vega två dagar i rad (i Sandras och P's pool) och har firat kräftpremiär. Ja, jag har inte ätit några kräftor, men jag förvandlades till en efter ett par timmar på deras pooldäck. Aj (men så värt det).

Nu ska jag softa med en kofta på balkongen. Kanske kan ni höra mig och Niclas sjunga allsången...


Okej, dåligt rim. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0