Jävlar i min låda

Det här med uttryck. Det är så härligt när man kommer på ett nytt uttryck som man kan använda jämt. Använder man det dessutom relativt frekvent så kommer alla man känner ta efter. Mitt senaste uttryck har jag hämtat från en göteborgare på kursen. "jävlar i min låda" sagt med göteboooorgs-dialekt är ett riktigt partytrick. Lovar.

Annars då? Hemkommen från bootcamp på Danmark. Jag vill på något ödmjukt sätt berätta för er bloggläsare att jag blev kursetta, men jag kommer inte på något så jag låter bli ;) 
Fantastiskt roligt var det iallafall och inte alls jättejobbigt. Höll mig dessutom till godis-dieten hela veckan (ät bara haribo-nappar och vinegum) så jag har inte gått upp speciellt mycket i vikt heller. Vinn-vinn sitation!
Tar för lång tid att berätta om allting här, men man kan säga att jag fick utlopp för allt det jag älskar mest: stå i centrum, hitta på gaaaalna saker, bestämma, pussla och vara uppe så länge utan sömn att man skrattar så man gråter åt ingenting.

Saknar sammanhållningen på kursen.

Trött som satan.

Over & out

Kommentarer
Postat av: Göte

Nappar och vingummi.. för att?

2009-06-25 @ 00:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0