Ny favorit!

Har hittat till en ny inredningsbutik på nätet: Wilda hem. Där har jag hittat en produkt som jag letat efter utan att veta vad det är, en korthållare. Annars är ju kort ett jäkla gissel, man får hem massa fina julkort, man får massa fyndiga födelsedagskort som hamnar någonstans ovanpå mikron innan de till slut (med en suck av dåligt samvete) hamnar i pappersinsamlingen. Men tänk er nu hur fantastiskt det skulle vara med den här på kontoret (om man nu hade ett):

 Korthållare i fil de fer Då skulle iallafall alla fina kort få hänga med ett litet tag till. Annars har jag romantikdrömmar avseende det här hjärtat i griffeltavlevariant:
Hjärta griffeltavla Jag tänker mig att jag ska skriva små söta meddelanden på den på mornarna som Niclas kan läsa när han vaknar, typ: "Var rädd om dig" "Tänker på dig" "Ha en bra dag" "Älskar dig" eller mer saker som gör en man glad: "Det finns risgrynsgröt i kylen" "Köp hem pizza till middag" eller "Du behöver inte tvätta, det gör jag".

Det finns fantastiskt mycket fina heminredningsbutiker i Bangkok, dit Niclas och jag åkte för några dagar sedan, men tyvärr räckte inte tiden till, så några heminredningsdetaljer härifrån har det inte blivit. Däremot har jag handlat en hel del annat som jag ska försöka fota och lägga upp på sidan. Mer om det vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0