Mörkret tar död på mig

Det är verkligen inte kylan som är värst när man kommer tillbaka från Thailand, nä kylan kan tom kännas fräscht renande i kontrast till kvalmande hetta på andra sidan jorden. Men mörkret däremot, hur överlever man varje vinter!? Igår var vi ute i stort sett under den ljusaste tiden på dagen, ändå så är det så grått så grått. Det är inte underligt att de här norra sidorna av jorden befolkades sist. Vem vill bo här egentligen? Okej sommaren, fantastisk och så (det säger man bara för att man lyckas förtränga att det är 15 grader och regn VARENDA midsommar) men större delen av året får man aldrig se solen.

Nä, i själ och hjärta är jag övertygad om att jag kommit fel. Jag är helt enkelt en afrikan i en väldigt ljus människas kropp.

Just nu försöker jag bara komma på hur jag ska kunna bo halvårsvis i Thailand och halvårsvis på Galtholmen. Jag är allvarlig, jag grejar inte vintern i Sverige. Jag blir så otrolig låg varje år och det blir bara värre och värre för varje gång.

 Borde man inte få vara så här glad jämt?

Kommentarer
Postat av: JYR

Ut! Se så. Upp och hoppa. Finns inget dåligt väder,, Jag sa, ut med dig! Nu vill jag se lite jävla liv och rörelse. DU GAMLA DU FRIDA DU FJÄLL HÖGA NORD

2009-01-27 @ 16:05:23
URL: http://http:/phwoar.blogg.se
Postat av: Mikaela

söt unge!

2009-02-04 @ 11:41:24
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0