Kärlek, skönhet, frid och allt det där.

Idag känner jag extra mycket kärlek för följande saker: Niclas (åh, vad jag saknar honom kvällarna när vi knappt ses, det är som om något saknas i kroppen). Larviga romantiska filmer utan innehåll (jo, Niclas är fantastisk, men han kommer nog aldrig rida på en vit häst och ta mig med storm, det får man drömma om). Mitt nya linne som jag köpte på lunchen idag (och guuuud vad trevlig expediten var, trots att hon var jävligt chic och snygg, imponerande att såna människor kan vara ödmjuka). Mina kunder som oftast inte når över gränsen för berg-och-dal-banan på grönan. Shit vad mysiga barn kan vara: idag har jag fått höra om Lisas födelsedagskalas och hållt tummarna tillsammans med en liten tjej om att ponnyn i hennes samlarpåse inte var en hon redan hade. Jag har skrattat med mammor som fått dra med sig barnen för att de ska berätta hela sin livshistoria (oftast vad de gjorde hos farmor i helgen). Jag vet att barn är jobbiga och kan vara hopplöst eländiga, men generellt är de här kunderna 100 gånger bättre än giganten.

Har beställt tre böcker från adlibris idag. Min nya själv-terapi går ut på att fly bort så snart jag har chansen. När jag inte är med Amanda ska jag läsa om romantik och enkla liv eller sova. Det tycker jag verkar bra för framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0