Jävla Paolo

Jäkla överpretantiösa jäkel. "Träna 15 min, pass för nybörjare". Jag har gaaaaalet mycket träningsvärk i vaden. Vem sa att det var roligt att hoppa hopprep förresten... Betedde mig som en gammal kärring idag eftersom jag bestämt mig för att ta alla trappor jag kan på väg till jobbet.

Fast egentligen är jag ju lite stolt över min träningsvärk. Oroa dig inte Paolo, jag tycker fortfarande du är en ganska skön kille.

Trevligt att JYR finns kvar i mitt liv förresten, jag saknar din blogg (och dig också för den delen) och den du länkar till fungerar inte. Gör om gör rätt! Förresten, när du blir superkänd sen så kommer jag hänga utanför studion och låtsas att vi var bästisar som en äkta stalker. Det är inte alla som har det!


Kommentarer
Postat av: Marie Lundquist

Hej vännen!! Jag hoppas verkligen att ni har haft det bra i Thailand. Jag vet inte när jag kommer ner. Det beror på hur länge jag har jobb. Men jag ställer då en mot fråga. När kommer ni hit?? Fniss fniss

Kram på er

2009-01-28 @ 23:04:11
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: jyr

Men för tusan. Förbannat. Det är inte lätt vetu. Jag menar, det börjar att gå utför redan. Börjar redan att bli gammal och skruttig. Men om 18år, ja då snackar vi, då har Amanda och jag gift oss, och hon tar hand om mig.

2009-01-29 @ 10:24:26
URL: http://phwoar.blogg.se/
Postat av: jyr

jonny och amanda jonny och amanda

2009-01-30 @ 13:26:16
Postat av: Angelica

Du RÖR inte min dotter! Killing you softly... Möjligtvis om du är rik...

2009-01-30 @ 22:24:07
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0