Det ska bli skönt

...att dra till Thailand. Julen har varit otroligt mysig, men också jobbig av flera anledningar. Jobbet tog verkligen musten ur mig i början.  Jag kommer att skriva i bloggen under resan till Thailand, men sen får vi se hur mycket bloggande det blir. Den verkar göra mer skada än nytta ibland och jag kan inte skriva precis vad jag känner längre och då faller ju syftet lite, men vi får se, beslutet är ju inte hugget i sten.


Nåja, imorgon klockan 17 säger det SWOOOOOOOSCH! Jajamensan, det är vårt plan till Thailand som lyfter. Det ska bli gaaaalet skönt och jag har inte sådär jättemycket att säga förrutom att det är precis vad vi behöver. Jag hoppas Amanda (och alla andra) håller sig friska bara.

Så stanna kvar om ni vill se soliga bilder på lyckliga familjen! Vi kommer få det sååååå bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas ni får det super bra :) Ta hand om er ordentligt och vila upp dig för när ni kommer hem måste vi ses!! Och jag är jäkligt avundsjuk för den delen...

2009-01-05 @ 09:26:37
Postat av: Anna

Nu har jag skrivit ett inlägg för din skull :-) Hoppas att planet har startat och att ni slipper förseningar. Ät en bananpannkaka åt mig!

2009-01-05 @ 17:26:31
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0