Trött

Lång dag idag på jobbet. Trött som gatan trots att jag la mig vid 21 igår. Längtar till fredag, då är jag ledig och ska hämta min avskedspresent på Elgiganten. Jag älskar presenter!

Har inte så mycket att skriva, det är ganska dött här hemma. Man jobbar, kommer hem, äter middag, Amanda är inne i en fas och är gnällig hela tiden, man hinner se en halvtimme på tv (max). Sen går man och lägger sig. Som Dolly Parton skulle sagt: "What a way to make a living..." Fast allt sånt går ju över förstås. Nu ska jag springa till tåget.


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det så. Jag vet inte hur många gånger jag har fått tuppjuck för att vardagen är så jäkla trist. Det är då det gäller att hitta på nåt kul, nåt som sätter guldkant på vardagen.

2009-02-03 @ 18:56:25
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0