På tal om skor...

...varför ser alla sandaler ut som tortyrredskap från medeltiden? Nä, tacka vet jag flip flops. Guds gåva till foten.



Ledig imorgon. SKÖNT. Ska äta frukost med min familj och ligga i sängen och mysa med Amanda tumlandes mellan oss.

Amanda klappar händerna nu, jättesöt! Och hon SPRINGER med sin gåvagn, häromdagen trodde Niclas att hon skulle ta ett steg, men så satte hon sig istället. Undrar hur lång tid det dröjer innan hon går. Det är ju omöjligt att inte vara stolt över sitt barn, även om hon gick sist av alla ungar i världen skulle jag vara så enormt stolt över henne! Det är märkligt hur partisk man blir över sina barn.

Ska börjar planera födelsedagen snart. Jag vågar lova massa ballonger från BR iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0