Min hall!

Om, jag säger OM jag får en större hall någon gång inom en inte alltför avlägsen framtid vill jag att den skall gå i vitt (precis som jag skrivit tidigare). Kanske någon varm grå (finns det varm grå?) färg på väggarna och sen det här:

Bänk Bänk från Mio, fast med en annan dyna på.
I de små hålen tänker jag mig små svarta korgar att ha ditten och datten i. Till det något liknande den här:
Tuva


Jäklar vad snyggt det skulle bli! Hoppas Niclas tycker samma sak, jag har ju väldigt mycket åsikter om inredning så att jag är rädd att han inte vågar säga när något är fel...

Sen drömmer jag om ett par ärtiga skor också, har hittat ett par på scorett som är lagom feminina men som ändå passar mina båtar till fötter. Kan tyvärr inte lägga upp bilder eftersom allt verkar vara i flash. Typiskt. 650 bagis får man iallafall pröjsa. Möblerna ovan har jag inte råd att nämna priset på dock...

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Jätte snyggt det skulle jag kunna tänka mig att ha i hallen. Nicke fyller ju år snart!!!!!

2009-02-06 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0