Märkligt.

Har gått ner i vikt. 1 kg sen förra veckan. Har inte tränat ett skit. Antingen är det muskler som lämnar kroppen eller så kallas det S-T-R-E-S-S.  Aja, men ändå. Kände att jag blev lite glad iallafall. Skön vecka också, korta dagar utom imorgon. Alla som vill komma i kontakt med mig de närmaste två åren kan ju passa på den här veckan...

Trött idag dock, jobbig helg. Vi var ute i lördags efter att jag hade jobbat och det var jättekul faktiskt. Amanda var hos farmor/farfar och det gick jättebra. Igår var vi på kalas och det var också jättetrevligt (även om jag satt och trånade efter snickers-kakan hela tiden). Men man blir trött av att ha saker uppbokade, speciellt när man inte får sova så mycket.

Igår var det lite ljusare ute, märkte ni det? Det var faktiskt ett ögonblicks spricka i molntäcket! Sånt blir man glad över. Jag längtar galet mycket efter våren. Jag vill komma ut och vara i naturen, med sipprande vårbäckar och värmande sol.  Amanda tycker inte om att åka vagn när det är så här kallt, hon sitter bara helt apatisk och blir jätteröd om kinderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0