Jag ska skaffa en annan!

Japp, en annan kaffebryggare kommer in i vårt hem imorgon. Ett halvår fick jag sukta, men imorgon blir den min (vår):

NESPRESSO LATTISSIMA F315 - N_F315_1 - 5399.00 SEK Nespresso-systemet känns helt rätt för oss som inte dricker SÅ mycket kaffe och dessutom får man dricka bra mycket för att det ska bli mer ekonomiskt med en vanlig espressomaskin. Att systemet verkar as-smidigt gör ju inte saken sämre förstås.

Imorgon ska vi på visning på ett radhus här i Skogås också, det är lite pirrigt, men jag tror inte vi kommer köpa det pga lite olika saker, men det ska bli jäkligt kul att kika, för planlösningen är i princip lika på en tredjedel av radhusen här.

Jag har redan sett ut tapeten som jag vill ha i vårt framtida biorum, och Niclas har inte haft några invändningar hittills, bara han får sina tekniska apparater tror jag att jag hade fått ha orangea väggar i hela huset... ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0