Med en touch av diktatur...

Jag har gjort ett par personlighetstester i mitt liv. Alla har varit i regi av mitt arbete och alla säger samma sak:

- Entusiasmerar andra för koncept och ideér
- Älskar utmaningar
- Vill uppnå resultat
- Mycket social och individualistisk
- Självsäker och ytterst optimistisk (jo det är sant!)
- Verbal
- Rastlös
- Trotsig

Jag motiveras tydligen också av populäritet och ekonomisk vinning. Ni som känner mig blir väl kanske inte jätteöverraskade av detta. Jag funderar på vart detta kan leda mig i livet. Så kom jag på det: diktator! Det passar ju in på allt ovan.

Idag har jag bestämt hur mycket min personal ska få i lön av den tilldelade potten. Sånt gör en lite glad. Det är lite diktator över det minsann...

Skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0