Vad att göra?

Nu är jag själv igen. Eller själv och själv, jag har ju lillsnoppan att umgås med. Det finns ju sämre personer att spendera sin tisdag med. Niclas är borta på Sl-möte till imorgon. Jag är lite avundsjuk på att han får festa loss. Men men, min tid kommer... Då ni!

Jag kollar på Ernst. Han är ju lite sådär, men jag förstår varför tanterna tycker att han är en hottie. Lite sådär metrosexuell, men ändå manlig och klassisk gentleman. Jag har fått för mig att jag vill ha en antikvitet hemma. Eller såå gammal kanske den inte är, men dyr. Det är en stengodsskulptur från Rörstrand som Gunnar Nylund designat. Jag tycker den är såååå charmig!

Ett mycket vackert exemplar Gunnar Nylunds iller.
Tyvärr så får man slänga ut mellan 1500:- och 2000:- för att titta på godbiten hemma isitt eget hus, så man kanske får nöja sig med att kolla på den på bild... Någon gång kanske? När jag blir rik. Då kan den här få stå i mitt sovrumsfönster.

Idag drömmer jag om: ett fint radhus till mig och min lilla familj.
Idag har jag: tagit en promenad längs drevviken med Amanda. Burrigt men väldigt mysigt.
Igår motionerade jag: en långpromenad på 1 timme+ i kolla-på-fina-villor-takt.
Idag är jag glad över: Att Niclas tog Amanda på morgonen så jag fick sova. Sen vaknade jag till att de två kuckliurade i köket. Familjeidyll!
Idag är jag ledsen över: Själv igen. När tar det slut? Kommer jag någonsin vänja mig?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej på er!! Tack för det jätte fina kortet på lill snorpan. Det är klart att hon ska få se dunderklumpen också.

Kram kram

2008-09-02 @ 11:56:43
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: linda

tjing tjing! Jag vill oxå tacka så jättemycket för det superfina kortet :)

2008-09-02 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0