Rastlös men trött

Ja, så kan det vara. Nu börjar en ny jobbvecka för Niclas, men det är skönt att han är ledig i helgen. Niclas står och vaggar Amanda som bestämde sig för att vakna och förstöra sina föräldrars kvalitetstid (kvalitetstid=titta på tv som i koma tillsammans). Jag borde sätta mig på cykeln med tanken kommer inte riktigt till handling...

Idag har jag varit på köpa-hus-utomlands-mässa med mamma och pappa. Det kanske inte är helt rätt att gå på en sån om man redan har ett hus, men de fick drömma sig bort lite iallafall. Amanda flirtade med alla hon såg, hon älskar verkligen att sitta framåtvänd i vagnen. Det är otroligt vilken liten magnet hon är när hon är på det humöret.

Idag har jag gjort thailändsk kyckling med jordnötssås och det fick tummen upp här hemma, så det blir det fler gånger. Viktväktarna se upp...

På torsdag ska vi på studiebesök på ett privat dagis (förlåt, förskola) här i Skogås för att se om det kan vara något för vår lilla skrutt till nästa höst. Tycker det känns olustigt att lämna bort henne till människor man aldrig sett, även om de är utbildade.

Det var allt för idag. Kanske skriver jag mer imorgon?

Kommentarer
Postat av: Marie Lundquist

Hej svejs!! Du måste hälsa till Sandra och Petter och gratta dom till sonen. Vilken tur för Petter inge kalaspuffe lukt i badrummet =)

2008-09-29 @ 20:06:12
URL: http://marielunduist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0