Promenad och lite fix hemma

Amanda var vaken i ca. 1,5 timme inatt. Det var sådär, men Niclas gick upp med henne och lät mig sova. Och sov, det gjorde jag! 09.30 vaknade jag upp som i dvala. Sjukt att sova så länge, klart att man blir lycklig. Sen fick jag med mig Niclas på promenad och han redogjorde för vilka nya telefoner som finns. Gillar när han pratar så man inte får en syl i vädret. Jag går och blir alldeles varm inombords, fast det kan jag ju inte visa honom, då skulle han tro att jag var mer psyko än jag redan är.

Niclas lagade maten idag också (vilken lyxhustru jag är va?) och det blev gott, pasta, cocosmjölk, räkor, sockerärtor och röd currypasta. Mmmm...

Nu på kvällen så oljade jag in köksbordet och bordet ute på balkongen också, så med det plus en hel massa tvätt så har jag fått känna mig riktigt duktig också!

Amanda fick sitt femmånadersvaccin idag, men jag har inte märkt något på henne än så länge. Peppar peppar...

Bra dag utan att så mycket hänt!

Idag drömmer jag om: Ett vattenpass. Hopplöst att göra saker hemma utan det.
Idag har jag: fått ett samtal jag väntat på, det kändes bra.
Igår tränade jag: vanliga promenaden plus 40 min på cykeln
Idag är jag glad över: att Niclas har så gullig släkt. Det är inte alltid man gillar de släktingar man får "på köpet" (förresten är det inte säkert att man ens gillar sina egna släktingar)
Idag är jag ledsen över: Lycklig och utvilad? Då kommer aptiten tillbaka. GE MIG GODIS NUUUUU!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åhh det låter så mysigt!!!

2008-09-04 @ 22:15:30
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt att sova! Min sovmorgon ryker imorgon pga av nån j-a golftävling :-(

2008-09-05 @ 09:44:11
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0