Dagen i siffror

5 timmar fick jag sova inatt. Inga nattskräcks attacker men lite vanligt skrik och bök.
3 kex med mögelost har jag tråk-ätit. Fy vad arg jag blir på mig själv
25 ångesttankar har jag haft hittills över kexen jag åt.
4 viktväktarpizzor står i min ugn (polarbröd med tomatsås och champinjoner och liiiite ost)
2 av viktväktarpizzorna planerar jag att äta. Resten ska jag frysa in. Eller hur.
1,5 timme var jag på promenad med Emma, Daniel och deras dotter Tilda som är världens goaste lilla självgående tjej! Shit vad stadig hon är!
3 gånger har jag sjungit "litet hus i skogens slut" idag för att Amanda gillar den så himla mycket.
4 gånger grät jag över filmen sex and the city igår. Ja, jag var obotligt trött.
1 gång har jag varit inne på bröllopstorget och drömt om mitt drömbröllop. Jävla sex and the city filmen.
1 gång har jag försökt radera sidan så Niclas inte ska veta att jag varit där. Det gick inte.
2 gånger har jag varit inne på hemnet.se, trots att vi varken har råd eller kan flytta just nu.
8 gånger har jag härmat Amanda när hon gör pruttljud. Hon skrattar bara.
1 gång har jag ringt Niclas på jobbet. Han kunde inte prata.
60 situps gjorde jag med Amanda sittandes på magen. Hon skrattade sådär härligt kluckande som bara små barn kan. Typiskt att allt som är kul för henne är så himla jobbigt för mig.
2 gånger har jag tittat i spegeln och undrat var de där 9 kilona satt som jag gått ner? Suck. Det sitter forfarande ett bildäck runt magen på mig.
3 samtal från vänner har jag fått idag. Tänk vad populär jag är!

Idag drömmer jag om: fortfarande står sömn överst på listan
Idag har jag: bestämt att vi ska skita i storhandlingen. Jag orkar inte.
Igår tränade jag: 30 min på cykeln och 50 min promenad
Idag är jag glad över: att det är så mysigt att gå ut och gå!
Idag är jag ledsen över: alla matfrestelser som lurar överallt!

 Så här kan det se ut på tigertemplet dit Niclas vill åka i januari. Coolt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0