Aldrig skall jag sluta älska dig...

Jag vet att jag inte är nå'n skönhet eller så
Om du lämnar mig kan jag det väl förstå
För vad har jag att ge dig som ingen annan har
Jag är ingen särskild men's du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Ge inte upp

Livet är en gåta
Du är gåtans svar
Allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
För också när jag tvivlar det känns som allt är slut
Jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut

Aldrig ska jag sluta

När jag klantar mig
När jag sviker dig
När jag sabbar och förstör
Var kvar ändå
Tro för oss två
För du vet jag än gör
Ja, vad jag än gör.

Aldrig ska jag sluta älska dig
Du är allt jag har och allt jag ber om
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
Att du är där för mig som jag är här för dig
Älska mig då

Aldrig ska jag sluta

Älska mig då
Älska mig då
Älska mig då

Amanda har fått något bett under ögat, tror det är ett myggbett. Hon skriker. Och skriker, och kliar sig i ögat. Det blev ingen träning idag. Jag har inte direkt visat mig från min bästa sida den senaste tiden. Jag önskar mig härfrån ibland. Är det hemskt? Det är tufft när man ger allt man har. Och sen lite till. Hela jag har gett allt så länge nu. Jag fick ju lite egentid när jag klippte mig förstås. Jag är så less på att ge allting för andra nu. Att fixa grejer och ställa upp och lova saker som jag måste leva upp till. När kommer jag då? När får jag vara mig själv istället för en trött gnällkärring? Fan vad trött jag är på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Marie

Lilla vännen!! Dax att se till att du får egen tid. Du kan fixa det. Se till att få det när Niclas är hemma eller helt enkelt skaffa barnvakt. Du har en jätte bra barnvakt i Angelique. Jag lovar. DU MÅSTE GÖRA DET OCH DET ÄR NU!!!!!!!! Jag lova ju att säga åt dig när det börja bli för mycke och det tycker jag att jag kan läsa mig till nu. Så snart vill jag läsa om att du eller du och Niclas har gjort något jätte mysigt SJÄLVA.

Kram

2008-09-21 @ 12:00:19
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med föregående talare. Se till att få egen tid. Jag tycker fortfarande att det är jätteskönt att bara åka in till stan helt ensam och kolla i affärer. Eller gör som jag och Patrik ska göra ikväll; fixa barnvakt och gå på bio. Det är så viktigt! Man orkar vara en mycket bättre mamma om man får rå om bara sig själv ibland.

2008-09-21 @ 15:32:57
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Marie

Yes jag har hittat en liksinnad. Så nu Angelica har du det inte lätt =)

2008-09-21 @ 19:26:09
URL: http://marielundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0