Pestig dag

Niclas hade möte idag på sin lediga dag. Nu är han på innebandy. Det är 6:e dagen på rad han jobbar nu och han kommer hem sent varje kväll så jag ser inte så mycket av honom. Jag undrar hur det blir när Amanda går på dagis. Marie skulle komma över så jag sa att jag inte behövde bilen, men tyvärr var hon tvungen att ställa in, så här satt jag utan bil och kände mig ensam. Hade verkligen sett fram emot det! Mamma tyckte jag kunde ta bussen över till dem, men jag kände bara hur en oändlig dos av jobbighet och uppgivenhet kom över mig. Nåja, köttfärsen som jag hade köpt för att göra lunch till mig och Marie blev iallafall en god tacos-måltid ikväll så det var bra (och väldigt gott).

Imorgon ska jag iväg först till farmors grav och sedan till farfars. Det kommer nog bli lite känslosamt vid farfars men jag ser fram emot det. Jag önskar att han fått se Amanda medan han var frisk, även om han inte var någon barn-människa. Fast jag vet att han älskade mig väldigt mycket. Han var lite som pappa är, sa inte att han tyckte om en och så speciellt ofta, men man förstod ändå..

På lördag blir det underbarabarn-mässan med Sandra. Det ser jag fram emot. Jag ska nog föra över lite pengar från mitt sparkonto så jag kan köpa något, det brukar finnas fullt med köp-måsten till värsta bästa priserna! Efter det ska vi direkt till Cissi och Claes som flyttar in i sitt nya hus. Vi dräller väl in lagom tills allt är klart, hihi. Ska bli kul att se det!

På söndag ska Niclas iväg på match, så jag tar väl en promenad med Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0