Jag vill ha!

Jag har de senaste veckorna hittat massa saker som jag vill ha, men eftersom det dammar i min plånbok får det här vara önskningar fram till att penga-fen behagar göra entré, eller så kan ju alla som tjatar om vad jag önskar mig spara det här inlägget till min födelsedag (pik till mamma):

Den här vrålsnygga klänningen från Laredoute är bara så häftig! För 499:- blir den min, är det inte fantastiskt? Tänk er den med ett par tjocka strumpbyxor i vinter och ett par pumps...

På broarne.com har jag hittat de här bedårande skålarna också, design från RICE:

images/uploads/rice/itskal001.jpg
 
De finns i massa olika färger och jag skulle vilja ha en nice mix av olika. Jag ser framför mig barfota fötter på en daggvåt veranda en sommarmorgon, hållandes i den här skålen som är fyld med mild youghurt och färska bär. Sen kryper man upp i en solstol med fötterna under sig och äter medan man lyssnar på tystnaden av morgonen... 105:- kostar en skål (men så är den ju fantastiskt fin också). Att de tål maskindisk gör mig bara mer övertygad om att det här är skålen i mina drömmar...

I vinter vill jag rama in våra fönster i sovrummet med de här gardinerna från Jotex! Lagom juliga och diskreta.

Zooma

Annars har jag sett en stickad klänning på Ginatricot som jag vill ha, det blir tyvärr ingen bild för det går inte att kopiera in den. 349:- vill de ha för den så den är säkert i usel kvalité... Men den ser fin ut på bilden!

Philips ElvispEn elvisp är också högt upp på min önskelista, farmors gamla luktar bränt och fungerar bara med en visp. Jag ser citronpaj, med smuligt skal och syrlig fyllning med maräng på toppen. Sån som pappa gjorde när jag var liten!


Av Niclas skulle jag vilja ha en sån här sten:


Det skulle vara supermysigt att ha den på toppen av massa andra stenar som man handplockat på olika resor. Finns det något material som kan vara så hårt, men ändå så mjukt att ta på, som sten? Tror inte det.

Annars önskar jag mig berlocker av min rika pojkvän till mitt Thomas Sabo armband:


Den här lilla elefanten kostar 398:-, så det är inget för den fattige...

Innan jag börjar flumma ut alltför mycket så tror jag att jag avslutar.

Idag drömmer jag om: pengar! Och tid! Gärna en kombination av de båda!
Idag har jag: planer på att ha mysig kväll med Niclas när han kommit hem från jobbet.
Igår tränade jag: 40 min på cykeln.
Idag är jag glad över: en rolig sak som hände igår, jag kanske kan avslöja mer om en vecka, det är inget märkvärdigt så gå inte och hoppas på något spännande...
Idag är jag ledsen över: att alla mina byxor är alldeles för stora.


Kommentarer
Postat av: Elin

Va fanken, var glad för att dom är för stora istället! Det går alltid att sy in. :)

Jag skulle kunna klä en hel armé av kläder jag inte får på mig, så om du har några hemska planer och har samlat en folkmassa har du mitt nummer...

2008-10-03 @ 18:18:28
URL: http://elinsvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0