I shoppingtagen igen!

Eller... jag har ju inga pengar, så det blir fönstershopping som gäller. Nu har jag snöat in på lantlig heminredning och har hittat de här underbara sakerna som jag är övertygad om skulle förgylla mitt liv och göra mig till en lyckligare människa. Se nedan. Inspirationen har jag hämtat från min nya mysblogg: http://ljuvligthemma.blogspot.com/ som lämpligt nog länkar till massa bra inredningsbutiker på nätet.


Det här fina badlakanet med lite skärgårdskänsla blir mitt för *host* 335:-
Om jag var en liten fågel skulle jag vilja bo i det här supermysiga torpet. Praktiskt med en pinne så det är bara att köra ner den i gräsmattan. Ja, om man har en förstås. 559:- så får talgoxen ett lyxhem med trädgård.

 Jag vill ge bort pepparkakor till mina vänner i år även om jag inser att det är en utopi med nya jobbet. Hur som helst kan man nu glömma grisen, gumman och julgranen för de här små fötterna är ju supersöta. Från Amanda till släkten! 12:- kostar den och det tycker jag är ett kap!

 Den här skålen heter Lavendel i färgen och är gjord i Italien som många andra produkter jag hittar (bl.a. de där bedårande skålarna jag är såld på som jag visade i ett tidigare inlägg).  245:- kostar den lite mörkare skålen högst upp.
 Här är en annan skål som jag tycker är superfin. Älskar turkos! 370:- kostar den. Smakar det så kostar det...

Annars så drömmer jag om att göra fina presenter med vackert snöre. Fast vi har ju ingenstans att förvara sånt så det lär nog vänta innan ni får såna här paket:

Nu måste jag sova!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Underbara skaker gumman! Jag är oxå helt såld på att slå in presenter/julklapar fint...Förra julen va mina paket out standing =) Fortsättningen kommer när tanterna lärt sig kommentera lite! =) Kram

2008-10-27 @ 00:21:39
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0