House of hedda!

Japps, nu har jag hittat till den inredningsbutik som alla inredningstidningar pratar om. Det var tack vare mamma så tack för det! Mycket plast är det, och det är väl inte riktigt min melodi, men sållar man lite kan man hitta riktigt fina grejor!

Jag har hittat massa spännande saker som jag vill ha:

Det här råa fågelbadet med härligt blåa detaljer skulle vara perfekt i min trädgård... ja om jag hade någon förstås. Jag ser framför mig en del av trädgården med massa blommor av äldre modell, såna som bina flockas runt och som finns i gamla diken.  Nu är det rea på det också så det kliar i fingrarna att beställa det. Men vart ska jag ha det? På balkongen?


Annars har jag hittat parmesanrivaren med förvaring i ett som jag letat efter sen mamma skaffade sin i tupperwere. Och minsann om den här inredningsbutiken har just en sån, fast dyyyyyyr är den, 225 kr. Måste väl gå att hitta billigare någonstans?
Guzzini ostrivare - orange i gruppen Guzzini hos House of Hedda (GUZZGRATERORANGE)

Annars hittade jag de här skattkistorna, från 269:-. Jag tänker mig en sån när Amanda blir lite större och man har barnkalas, då kan barnen få en karta med anvisningar til skattkistan. Eller till påsken, då kan man ha skattjakt istället för de tråkiga påskäggen. Det skulle jag vilja gå på!
Skattkista i trä

Snart är det fars dag. Niclas borde inte få något eftersom han underlät sig att köpa något till mig (jag kunde väl åtminstone fått frukost på sängen!?). Men eftersom jag tycker om att ge bort saker så kan jag kanske inte hålla mig. Eftersom han läser min blogg så kan jag inte säga vad, men jag är så glad för jag kommit på det att hjärtat slår dubbelslag i bröstet på mig! Eventuellt kanske han får en syrlig kommentar till också angående min morsdagspresent, för det är ju såna jag är bäst på! Min egen pappa förtjänar det bästa, men vad är det? Han har ju allt känns det som... Jag kanske förärar honom med att prata extra mycket när jag är där nästa gång, vad skulle du säga om det farsan?

Kommentarer
Postat av: John Ström

Det vore väldigt trevligt med att du pratar extra mycket när vi ses, för du vet att jag har den sällsynta förmågan att stänga av omvärlden när det behövs :-)

2008-10-31 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0