Cassandras dop

Så var vi hemma igen efter Cassandras dop. Jättefint var det med en tjej som sjöng Lillan kom till världen så håret reste sig på armarna. Efteråt bjöds det på min favorit: smörgåstårta! Fast nu ligger den som ett lock i magen och jag är lite lätt illamående, vet inte om det beror på att min kropp inte är van att äta sån mat eller om det är symptom på att jag stått och gjort tårta sen åtta imorse. Den blev jätteuppskattad och det ryktades att den smakade bra, så det var ju kul! Så här såg alla fem ut:



Vi får se om jag orkar göra en till patrik till imorgon då vi ska dit och fira hans födelsedag. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: linda

tjoho! vad skulle det kosta att beställa en tårta av dej tills den nionde nov? ca 12 personer ska den räcka till..

Förreste tänkte vi köra på smörgåstårta om ni kommer den åttonde, skulle det vara ok?

Kramar

2008-10-12 @ 12:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0