Vad snabbt det kan vända...

...när man tillåter sig att få dystra tankar. Dagen har varit riktigt bra, men på kvällen kommer hjärnspökena och jag blir sådär dyster som bara jag kan vara. Jag försöker tänka på roliga saker men det svarta tar liksom överhanden. Jag är ledsen att jag inte har något att se fram emot. NEJ, ett nytt jobb kan vara roligt, men det är inget att se fram emot. Varför inte? För det är ett jobb. Men jag ska försöka rycka upp mig. Jag har ju faktiskt lovat att jag ska bli bättre.

Jag drömmer om att åka till Thailand. Jag drömmer om soliga dagar. Jag drömmer om tid med personer jag älskar.

Idag har jag Niclas och jag varit förlovade i ett år. Vi skulle fira med lite vin och ostar. Men nu står ostarna här och smälter och vi struntade i rödvinet. Det kommer fler tillfällen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på förlovningsdagen. Trist att det inte blev som ni tänkt er.

2008-11-28 @ 11:44:39
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0