Singing bee

Seriöst, vad fan är det för program?! Jag blir så irriterad på hon vad-hon-nu-heter som är programledare. Det är ju solklart att hon fick jobbet för att hon ligger med Martin Stenmark. Förstår varför han sjunger "jag kommer inte heeeeeem ikväääääll". Tacka fan för det med hon som är sådär överdrivet programledarhurtig som lyser falskhet genom hela televisonsnätet. För att inte tala om de där som är med och sjunger. Gärna såna som har fastnat i en permanentad lugg från 80-talet eller superbögar. Missförstå mig inte. jag har inget emot bögar, men det finns något irriterande med människor som hållt något hemligt hela sin uppväxt och måste överkompensera det när de väl kommit ut ur garderoben med att vara extremhurtiga och utåtagerande med ett fånflin på läpparna. Kom igen, det är underhållande nog att ni inte kan sjunga. Över huvud taget. Ni behöver inte leka discodiva och dansa smurfbugg till.

Ska vi ta scenografin så är de där hemska textraderna en mardröm om man växt upp på 80-talet. Vet inte hur det är med er, men mina tankar går direkt till "tur i kärlek". Ja ni minns refrängen: "nu haaaaaar dom fått varann". Tvi.

Ni håller säkert inte med, men tro mig, det där programmet är lika långlivat som Anna Books karriär. Ni ska få se.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig. Avskyr också det programmet. Sen är det så jäkla orättvist, vissa behöver bara klara två ord medan andra måste klara 6-7 stycken. Hon heter f.ö. Hanna Hedlund.

2008-11-15 @ 07:42:05
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Marie

Men lilla vännen nu ska vi inte vara så där =)

Mig vetligen så börja du din bana på elgiganten på brunt. Och då borde du veta att det finns fler knappar på en fjärrkontroll. Och på dom kan man byta kanal. Fiffigt va =)

Skämt och sidor Va synd att det vart som det vart när jag var nere. Jag hade verkligen sett fram i mot att träffa dig men det går väl fler tåg.

Många kramar till er alla



Kramiz

2008-11-15 @ 09:48:46
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: Elin

Hörreduru, nu tycker jag att vi dämpar oss lite! Det är ju en fd kilaforstös, från mina gamla hoods där uppe, min farmor känner till och med hennes nånting! ;p

2008-11-15 @ 21:57:58
URL: http://elinsvang.blogg.se/
Postat av: Angelique

"Klockorna dom ringa, kärlek börja ringa, Se en kvinna å en man!!...Lallalla...Kär och galen!!!"

2008-11-15 @ 22:29:00
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0