Samtal mellan Niclas och Com-hems kundtjänst

Niclas: "Hej, Niclas heter jag, jag tänkte bara höra om ni har några störningar i nätet i Skogås, för vi har ingen bild"
KC-tanten: "Ditt personnummer tack"
N: *rabblar personnummer*
KC: Jag kan inte se något här. Kan du kolla ut om någon av dina grannar kan se på TV?
N: *spanar ut genom fönstret* "Nej, det är ingen tv på någonstans"
KC: Kan du kanske ringa på hos dina grannar och fråga om de har tv?
N: "Varför det?"
KC: "Jo, för att jag kan inte felanmäla om inte minst en till ringer in och klagar"

HAHAHA. Fett roligt. Så det måste vara ett antal som ringer, för annars "finns" inte felet tydligen... Och telefonnumret står inte synligt på hemsidan, så hur ska då vanliga människor kunna ringa!

Nu står det på hemsidan att det är driftstörningar i Skogås. Det står att det beräknas vara åtgärdat 2008-12-30 klockan 00.12 Så om en månad och några dagar och några timmar har vi tv igen gott folk.

Kommentarer
Postat av: Marie Lundquist

GRATTIS PÅ DIN DAG. Hoppas du får en bra dag. Du ska hälsa till din mormor. Jag hörde av din mamma att hon brukar fråga om mig.

Kram på dig

2008-11-25 @ 09:16:42
URL: http://marielunduist.blogg.se/
Postat av: linda och Göte

Hadenäran!!! Men det är bäst att du skriver ett inlägg till, så vi får gratta igen på rätt dag :)

2008-11-25 @ 14:54:09
Postat av: linda

hej igen....tänkte bara säga att det är ok att bli 26...lite lite lite tufft att vara närmre trettio än tjugo, men det funkar ;)

2008-11-25 @ 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0