Nu har vi jul här i vårt hus

Nästan iallafall. Har hunnit med det mesta adventspyntet. Alla rummen får adventsljusstakar utom Glenns rum, han biter på sladdarna. Den jäveln.

Sen har jag slängt på julduken på matbordet, så här fint blev det:



Tog även fram fiberoptik-byn med det snurrande tåget, Amanda blev jätteglad! Mindre glad blev byn och tåget...



Jag har även börjat förbereda för att göra saffransbullar här idag, så att rätta lukten infinner sig... Tomtarna får vänta lite till innan de åker fram.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Angelica, vill bara önska dig lycka till på jobbet. Vilken omställning! Det kommer att gå bra.

2008-11-30 @ 18:51:45
Postat av: Marie

Hej gumman!! Jag hade inte rätta tiden med henne. Och mina katter vägra acceptera henne. Hon behöver verkligen få komma till några som kan aktivera henne och det tror jag dom här kan

Kram på er



Marie

2008-11-30 @ 22:27:03
URL: http://marielundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0