My brain is playing tricks on me

Kommer inte på vad det heter på svenska så överskriften fick bli på engelska. Varje dag just nu är ett steg närmare att börja jobba. Och sa jag att jag längtade efter att börja jobba förrut? Jag ångrar mig! Jag vill inte! Jag vill vara hemma med fantastiska Amanda. Jag vill åka till Thailand och jag vill vara ledig en jul för första gången på sju (!) år! Alla jag berättar om jobbet för säger att de är glada för min skull men att "guuud var långt att åka". Jag kommer alltså att spendera 15 timmar per vecka bara med att åka tåg/buss. Och här har jag tagit det här jobbet för att vara med Amanda MER. Jag har sån ångest för att hon ska bli pappig. Jag har sån ångest för att det här ska påverka vår relation. Fy helvete vad livet är jobbigt. Alla dessa val och aldrig en bra lösning? Skönt iallafall att Amanda kommer ha det bra. Med Niclas.

Kommentarer
Postat av: linda

hallå där, önskar jag kunde säga nåt positivt och riktigt klyschigt..men jag har faktiskt ingen aning om hur det känns :(

Kanske Niclas vet...?

2008-11-08 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0