Min dag!

Då var den dagen efter dagen. Dagen efter min födelsedag. Trots att jag inte inbjudit till stor fest så blev jag överöst med presenter, och bäst av allt: BARA presenter jag önskat mig! Här kommer ett axplock:

Info om Thomas Sabo BerlockEn berlock i form av ett A till mitt Thomas sabo armband. A som Amanda och så Angelica förstås!
Info om Thomas Sabo BerlockNiclas tyckte jag skulle tänka på Thailand iom den här elefanten. Och det kommer jag göra! Och tänka på Niclas också som har gett mig den, den är så fin på min arm! Dessutom fick jag superfina blommor och glöggtunnan i keramik som jag spanat in. Längtar redan till första advent!

Av mina föräldrar fick jag en skjorta, ett par jobbyxor och underkläder. Dessutom de där superfina julgardinerna från Jotex som jag så gärna velat ha!

Av Niclas föräldrar fick jag skålarna från RICE som jag skrivit om tidigare (och önskat mig lääääänge), de är precis lika fina i verkligheten som på bild! Italienska skålar - 15 cm

Här är blommorna som jag fick av Niclas (och av mamma och pappa i bakgrunden):
 
Här är bilden på glöggtunnan och en sån där sten jag spanat in som jag fick av Sandra. Jag har lagt den mot kinden flera gånger, älskar hur lena och kalla de är! Amanda fick också en sten av underbara Sandra.


Jag har säkert glömt något, isåfall ber jag om ursäkt. Födelsedagen var SUPER iallafall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att höra att din dag var bra. Snart vankas min och jag vet inte, det känns som att jag börjar bli till åren? Utan att gjort något riktigt hjältemodigt eller sådär...

2008-11-26 @ 20:48:55
URL: http://elinsvang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0