Födelsedag i dagarna fem...

Har fått presenter av Cissi. En elvisp. Jag var jätteglad för presenterna, men det har uppstått lite komplikationer, så jag ska byta elvispen nästa vecka. Vet inte vad jag ska byta till, men det löser sig väl. Sen fick jag en digitial fotoram som är en nyckelknippa. Nu har Niclas fixat till de tekniska eftersom jag...eh... inte riktigt har tålamod när det inte fungerar. Fick en novemberkaktus också, kolla vad fin den är!


Jag drömmer om att köpa en espressomaskin till nästa år. Fast jag funderar på om man ska köpa en Nespresso-maskin eller en vanlig. Det finns fördelar med båda, helst skulle jag vilja ha en hybrid, men det finns inte. Nåja, innan nästa år har jag säkert kommit på vad jag vill ha.

Häromdagen tog jag även med mig A och gick till Niclas föräldrar som bjöd på lax. Eller egentligen var det ju Ulrika som bjöd på den. Jag fick även en jättefin present av dem (Ulrika och Sebbe alltså), 14 nummer av viföräldrar. VÄRSTA! Så nu ska här läsas. Jag kanske kan ta med den på tåget på väg till jobbet. De hade gjort en jätterolig sida som de gav mig:



Igår var vi hos Cissi och Christer som fyller år nästan samtidigt. Jag åt kopiösa mängder köttfärspaj, men höll mig från tårtan. Ett rätt iallafall. Jag fick en parmesanrivare som jag så länge velat ha. Jättebra! Jag har skrivit om den tidigare: man kan förvara osten i den när man inte använder den och sen bara ställa fram den på bordet så kan alla riva själv. Att starta blogg är det bästa jag gjort, shit vad jag fått saker jag gillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0