Jag har blivit utmanad

Jag är av princip emot allt av vad kedjebrev heter, men det här som Angelique utmanade mig på var ju lite roligt. Så here goes:

Regler:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana vänner i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag sätter alla människor jag träffar i fack. Sorgligt men sant...
2. Jag beundrar Niclas för att han har alla de egenskaper jag totalt saknar.
3. Jag tycker om att göra saker för andra. Och att få uppskattning för det.
4. Jag blir arg VARJE dag, men tycker det stjäl så mycket energi att jag alltid glömt bort det när jag väl träffar personen.
5. Efter min viktnedgång har jag inte köpt nya underkläder, så "bagytrosor" är ett nytt begrepp i min familj
6. Mitt nya jobb skrämmer skiten ur mig
7. Jag är aldrig nöjd. En gåva eller en förbannelse?

Linda, ta dig lite tid att göra det här så jag och din syster har något att glädjas åt! Vad vill du äta på lördag förresten och blir kl. 18 bra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-14 @ 14:17:41
Postat av: linda

tjoho! Jag skall ta mig an den utmaningen så fort jag ids. Jag är dessvärre skapligt förskyld (en kavalkad av nysningar nyss gjorde att du fick en tom kommentar)

Vi kommer ju så gärna, men hur tror du det går med smittor?

2008-11-14 @ 14:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0