Inre frid

Ibland känner till och med jag det: inre frid. Inte så ofta och oftast alldeles flyktigt. Några sekunder bara. Men det räcker. Åtminstone hoppas jag det. Idag lyssnar jag på Joshua Radin. Min hand ligger på kattens rygg och det purras och jamas. Snacka om avstressande.

Jag vet Göte att jag kan ta av hus-pengarna, men då känns det som jag snyltar på en dröm lite grann... Löjligt kanske, men jag lever ju för mina drömmar... Nä, då äter jag hellre budgetsushi!

Nu ska jag cykla. Ofta sitter jag och bloggar tills klockan är alldeles för mycket... Dessutom har ni ju redan fått flera inlägg idag!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Jag trot inte du är ensam om att få korta stunder av inre frid, Jag har ständigt en känsla av att någonting ska göras....Små korta stunder kommer känslan...Frid!

2008-11-18 @ 06:57:19
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Angelique

DN, is the shit Angelica!! TACK!!!

2008-11-19 @ 00:13:56
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0