Första julen med Amanda

Snart är det Amandas första jul! Vi har ju bestämt att vi inte skulle köpa något till henne, men nu har jag hittat flera saker som jag sååå gärna skulle vilja köpa, fast det blir bara lekgymmet från EKO.

Den här supersöta draghunden från Vilac skulle nästan ersätta en vanlig hund... Dessutom hårar den ju inte! Jag tycker många träleksaker är jättefina, men den här slår allt. 215:- kostar den på barnensrum.se

Sen har vi sett denna på EKO jättebilligt (349:-), så en sån blir det:

Klicka här för att se en större bild Den här tårtbrickan tycker jag också är superfin, men den kanske får vänta ett par år... Det är ju bara för att jag skulle vilja leka med den... Bäst av allt är att den är i rosa och grönt, precis som Amandas rum! 399:- kostar den, också på barnensrum.se

Den här grodan är ju också jättefin och har samma fina färger som brickan. För 79:- kan man spara alla sina glasspengar häri:
Klicka här för att se en större bild

Det är SÅ roligt att ha barn! Jag älskar att köpa saker till Amanda! Det kanske är tur att man inte har alltför mycket pengar ibland!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Tycker du allvarligt ska sattsa på inredning!

2008-11-24 @ 00:45:25
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0