Dagens nyheter

Nyheterna idag är att vi fått hem Calabria. Katten alltså. Jag har saknat henne och nu hör man hennes bekanta purrande i Niclas knä. Vår lilla familj är inte komplett utan henne känns det som.

Idag har vi varit på IKEA igen, vi köpte fel korgar sist men nu är det iallafall rätt, och jag har fått mitt skafferi!!! Jag är så glad, så glad! Nu kan jag köpa krossade tomater när de är på erbjudande (tag tre för 27:-) och ladda upp med stora paket med ris, mjöl och annat som inte fått plats innan. För skafferiet var vi tvugna att offra en garderob i hallen som numer är städskåp. Jag kanske måste lägga upp en bild imorgon! Niclas köpte även två stycken av de här skålarna till mig så nu längtar jag efter att få bjuda på efterrätt i dem! Kanske något italienskt...
ARV BRÖLLOP Skål

Snart är det min födelsedag! Jag har liksom tonat ner faktumet att min 26-års dag närmar sig eftersom det känns mera vuxet. Jag är uppväxt med släkt och vänner som aldrig direkt firat sina födelsedagar så det kanske är därför. Men trots att vi inte ska ha någon "fest" så ser jag fram emot att öppna några paket iallafall, jag erkänner det nu. Hurra för mig!

Idag har Amanda tokskrattat som aldrig förr. Niclas svingade henne mot mig och jag spelade förfärad varje gång hon kom upp i min nivå. Resultatet var att hon kiknade av skratt och det smittade så mycket att Niclas och jag också stod och gapskrattade. Hon har så himla bra humor vår unge och dessutom verkar hon älska oss villkorslöst. Vad mer kan man begära av livet?
Här är ett par bilder när jag kastar henne upp mot taket, det är också jätteroligt:



Och för en gångs skull lite bilder på mig, de här fina korten tog Niclas på mig och Amanda:



Kommentarer
Postat av: Angelique

Underbara bilder!!!

2008-11-14 @ 02:29:14
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder!

Ja du får ta och fota ert fina skafferi.

2008-11-14 @ 08:20:42
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0