Dagens lunch

Idag stod det sushi på menyn. Eftersom ekonomin inte är den bästa (shit vad jag tjatar om pengar) så gjorde jag egen, till en tredjedel av priset av vad det skulle kostat att köpa ut den från Skogås sushi. Amanda fick lunch tidigare, så medans hon sover så hann jag få "vara mig själv för en stund" . Efter att Ullis lärt mig göra det så har jag blivit en riktig hejare på det, även om det inte smakar riktigt som ute. Men gott är det! Och inte alltför onyttigt va?


Efter förra veckans snedsteg i form av mat så hade jag trots allt gått ner 300 gram. Inte mycket att hurra för, men det var inte upp iallafall. Jag cyklade i 1h 30 min igår och det var inte så jättefarligt jobbigt jämfört med mina 40 min annars, så jag ska kanske utöka till en timme varje kväll iallafall...

Nu ska jag ta hand om min dotter, ville bara visa sushin

Kommentarer
Postat av: Göte

Ta lite pengar ur insatsen till huset så har du ju helt plötsligt råd igen, det är skillnad på fattig och fattig ;)

2008-11-17 @ 15:09:54
Postat av: Anna

Mums vad gott! Älskar sushi. Har aldrig testat att göra egen. Har dock gått i sushiskola på Hasseludden :-)

2008-11-17 @ 15:48:56
URL: http://leosmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0