Waxholm!

Jajamensan, idag bär det av till Waxholm. Vi tar skärgårdsbåten dit och sen kanske det blir en obligatorisk strömmingsmacka på kajen och lite tittande i affärer. Läs titta för jag får inga pengar förrän på måndag. Jobbigt att vara beroende av bidrag. Jag gillar att jobba, då vet man åtminstone hur mycket man får varje månad. Ibland längtar jag galet mycket till jobbet, andra dagar sörjer jag att inte få vara hemma med Amanda längre än till Januari. Tror mest att jag tycker det är jobbigt med arbetstiderna. Nån gång kanske man har ett jobb där man slutar i lagom tid för att träffa sin dotter innan hon somnar på kvällen.
 

Amanda badar i farmor och farfars vask


"Man ska inte kasta spjut i radhus"

Kommentarer
Postat av: Jonny the rocker

2008-07-25 @ 14:56:45
URL: http://stepintom'
Postat av: Jonny bravo

"Vem är kåtast? Nekrofilen eller pedofilen?

Nekrofilen såklart. Han är dödskåt och pedofilen är bara småkåt."

2008-07-25 @ 14:58:05
URL: http://stepintomyofficebaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0