Så less

Kvart över sex. Det var då Amanda kom på att hon ville gå upp. Så här sitter jag, med sprängande huvudvärk och alldeles rödmosig i ansiktet. Jag blir förbannad på:

- Att jag "tycker synd" om Niclas och inte säger åt honom gå upp ibland så jag får fortsätta sova, vilket innebär att jag ALDRIG aldrig får sova på morgonen
- Att jag ska behöva tycka synd om och säga åt honom. Inser han inte att jag vill sova typ ibland? Åtminstone en gång på fyra månader?
- Att Amanda oftast vill gå upp AS-tidigt, men efter en timmes tid fungerar det jättebra att ta en tupplur. Och då kan jag ju förstås somna om. Verkligen.



Och folk som påstod att Mc Donalds var ett lågstatusjobb...


"Med en schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0