Miljonär!

Iallafall enligt mitt horoskop. Fem getingar fick jag i expressen och i Året runt (jajamensan, den tanttidningen) stod det också att jag hade VÄLDIGT goda chanser i spel. Så jag och Niclas slängde iväg en lottorad igår och nu sitter vi bara och planerar vad vi ska göra för miljonvinsten.

Beroende på vinsten så skulle jag vilja ha följande saker:

Ett fiiiint hus
En fin bil. Eller vad 17, två fina bilar (nu när Niclas har körkort också)
Ny båt till Niclas land (den kan P-Å få i 60-års present)
Massa nya kläder
En personlig tränare (vad 17, släng med en kock också när vi ändå håller på)

Det är nog allt. Just det, ett par nya bröst också skulle sitta fint (fattar ni, sitta fint)


Jag återkommer med hur mycket vi vunnit vid ett senare tillfälle. Behöver inget lycka till, har man fem getingar i sitt horoskop under pengar så är ju vinsten så gott som klar.

Här kommer några bilder på Amanda och hennes syssling:





Fråga till supporten: "ska jag trycka på F och 8 samtidigt?"

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!! Du är inte Amanda yngre än sin syssling?? Inte för att man kan se det =)

Men hur som hon ser ut att må bra i varje fall

Många kramar till er alla

2008-07-26 @ 10:46:50
URL: http://marielundquist.blogg.se/
Postat av: Marie

Va skönt vi vart nästan oroliga här =) Hur som så är hon så söt så man bara smälter av att se henne på kort

2008-07-26 @ 11:16:43
URL: http://marielundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0