Just det....

...glömde säga att Skogås är ju verkligen en pittoresk liten ort. Skottlossning i två dagar nu med polishelikoptrar hovrande utanför sovrumsfönstret. När jag påpekar det för Niclas säger han: "men så är det ju överallt" Eh, jag kanske har levt en väldigt skyddad uppväxt, men inte f-n kan jag minnas en enda skottlossning inom en milsradie under HELA min uppväxt!

Här är artikel nr 1: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=806478 Antar att de skriver om den som skedde igår senare idag, men än så länge verkar det bara vara på nyheterna.


"Fat kids are harder to kidnap"

Kommentarer
Postat av: linda

AAhhhh jag bara älskar ditt sätt att skriva!! Jag brukar tro att jag tänker så...men det kommer lixom inte ut så på papperet:(

Iaf..blommorna sitter på väggen, shysst! O vi har målat o grejat, så snart ser det ut som ett hem:)

Hur har det gått med visionen om gräsmattan med blommor?

Massor med kramar!!

2008-07-21 @ 21:28:10
Postat av: Marie

Hej gumman!! Va kul att du också har börjat blogga. Jag ska lägga ut din adress på min bloggsida

Jag är verkligen lessen att vi inte kan komma på dopet men jag jobbar och kan inte byta med någon.

Här är allt bara bra. Just nu är ju huset fullt med folk. Björns lillebror med sambo, barn och hund. Linda, Nicho, Angelique och Carro är här.

Jag hoppas jag får se er här snart. Nu när Niclas också har fått körkort så blir det ju lite lättare att åka upp.

Gå gärna in på min blogg och läs så får du se lite vad som händer här



Saknar er som bara den

Kramar

2008-07-22 @ 09:42:53
URL: http://marielundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0