Hej!

Hej hej, ja, Angelica heter jag. Jag är 26 år gammal.

Tänkte att det kunde vara på sin plats med en presentation nu när jag nästan aldrig skriver. Idag har jag jobbat och gjort schema. Jag är ganska nöjd, MEN jag har ett stort problem: schemat går inte ihop utan att jag jobbar varannan lördag mellan 12-15. Inga problem i sig, problemet är väl att det inte finns några dagis öppna då direkt. Så två helger i månaden kommer from i höst kommer vi få flirta med släkten för att få barnvakt under fyra timmar två lördagar i månaden. Jag hoppas verkligen att det går att lösa. Jag kommer att jobba länge (till sju) de dagar Niclas är ledig/slutar tidigt och sluta tre de dagar han jobbar sent. Dessutom kommer jag när jag är ledig hela helgen även vara ledig på måndagen, vilket fram till augusti innebär mysiga långhelger med min familj. Jag hoppas det går att fixa.

Igår var vi på middag hos Niclas faster och farbror. Vi fick kalkon, vilken lyx! Amanda fick ännu mer fina kläder i julklapp också. Det kommer vara en riktig lite modesnärta när hon växer i storlek 80. Idag har jag även rotat fram kläder till Amanda på vinden. Hon fick en sommarklänning tidigare av Ullis som hon aldrig kunde använda eftersom den är var för stor i somras, men till Thailand blir den perfekt! Vi kommer f.ö. bara ta med oss tre set till Amanda dit ner plus pyjamas, resten handlar vi där :) Jag får se hur mycket pengar vi har med oss, annars kanske man skulle sy upp lite kläder...

Nu ska jag sätta mig på träningscykeln, jag har inte vågat väga mig efter julafton då jag åt okristligt mycket hemmagjort choklad och annat svulligt. Fy för julen.

Nedan några julbilder från oss:



Och från igår på middagen:

 Amanda med sin syssling, som faktiskt annars är världens solstråle!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Men var är pappa dåååå???? Fast han säger att han älskar dig!!!!!

2008-12-28 @ 03:23:25
Postat av: Angelica

Enda bilden vi hade på pappa var när han satt och halvsov i soffan. Jag lät bli att ta med den av respekt för honom :)

2008-12-28 @ 08:30:36
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0