Usch och ve

De är borta! Jag hade ett par jättefina ECCO-skor som jag köpte när jag var som gravidast att som inneskor på jobbet. Nu när jag letar. Och letar. Då är de jäklarna borta. De är lika försvinnande som en glass i solen. Fan. Jag har inte råd att tjacka nya inneskor just nu. Måste hitta dem... Enda stället jag inte letat på är vinden, men varför skulle jag lägga dem där?! Fast kan man lägga mobilen i komprimatorn så kanske man inte ska komma med såna uttalanden.

Jag tycker det är spännande att Agnes, min gamla klasskompis Annas mamma skriver mer kommentarer än min egen. Vad säger du om det mamma?

Det är måndag, den värsta dagen på hela veckan. Den dagen då jag inte ser Niclas på hela dagen. Först jobbar han till 20.00 och sen är det innebandy till 22.30. Suck. Som ABBA skulle sagt: Where are those happy days, they seem so hard to find...

En vecka kvar till D-day. Eller BR-day kanske. Jag bävar, men det skulle nog kännas liiiite bättre om jag hittade de där förbaskade skorna. Har jag drömt att jag köpte dem? Jag var ju trots allt gravid.

Idag har jag beställt en popcornmaskin! Det ni, Niclas samlar ihop poäng på någon sajt när han säljer nått abonnemang och sen får han välja saker efter hur många poäng han har. Och eftersom han är världens bästa fick jag välja! YAY!

Förövrigt är det märkligt dött på hemnet just nu. Kanske för att det är jul snart? Inte så kul för mig som är hemnet-junkie på heltid.

Trumman från öppna förskolan är nästan klar. Den är skitful, men Amanda kanske inte bryr sig? Ska lägga upp en bild på den sen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag visste att mamma hade fel! Hon hävdade bestämt att det var idag du skulle börja jobba. Du kan få köpa mina Birkenstock made in Thailand för en billig penning, jag måste nämligen köpa nya då halva sulan är bortnött.

2008-12-01 @ 19:59:12
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Som du vill, jag har medvetet valt att inte kommmentera din blogg för att skona dig, men nu är det kört. Kan Agnes så kan jag

2008-12-01 @ 21:07:23
Postat av: Angelica

Haha, tack mamma. Jag får ju höra din brutala ärlighet per telefon annars, så det är ju inte så annorlunda att få höra den här :)

2008-12-01 @ 21:34:08
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0