Summering

Ja, då var julen över då. Idag börjar jag jobba, men guess what, ingen mellandagsrea! Inget stå och röra i en jättegryta med risgrynsgröt klockan 6 på morgonen och känna sig som bad santa. Nä, idag gissar jag bara på en hejdundrandens massa återköp. Tror jag ska vara civil och fixa med returer bara till verkstäder. Vi ska på middag ikväll också, så det blir kort-dag.

Tomten var snälla mot hela familjen i år. Niclas lyckades kamma hem en zoomkamera av sina föräldrar och jag fick MASSOR med kläder så nu kanske man kan gå och se någorlunda respektabel ut på stan. Av Niclas fick jag även en ipod nano som nu följer med mig överallt. Färg? Rooooosa så klart! Amandas julklappar ska vi inte gå in på, shit vilket berg! Fast mycket saker var bra och nyttiga (massor med kläder) så det var super. Mest glad tror jag Amanda var över att få vara i centrum en heeeeel dag. Jag måste konstatera att julen kändes riktigt lyckad.

Igår körde vi mamma och pappa till Arlanda. Carol o P-Å var barnvakt så jag och Niclas fick lite egentid på hemvägen också. Att mamma och pappa åkte innebar en sak för oss: 11 dagar kvar tills vi åker!! Idag är det bara 10...

Ska försöka uppdatera med bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0