Slut på det roliga

Japp, då var min mammledighet över. Imorgon börjar jobbet och jag är sjukt nervös. Kvällen har gått åt till att vara fanatiskt-roliga-mamman. Jag har gjort massa saker som jag vet Amanda tycker om. Niclas frågade om det kändes som det var sista gången jag gjorde allt med henne, och lite är det väl huvudet på spiken. Det är ju inte så att jag inte kommer vara ledig med henne, men i huvudet så känns det som slutet...

 Här slår hon med kaninen. Hon vågar inte titta under tiden men det är VÄLDIGT roligt!
 Plaskar i badet!
 Vi är så jäkla coola!

Ja, vet inte vad jag ska skriva mer, är lite avslaget här hemma...

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar dig all lycka inför morgondagen! Det kommer gå jättebra för alla inblandade tror jag.

2008-12-09 @ 21:02:49
URL: http://leosmammas.blogg.se/
Postat av: Angelique

Lik mamma men söt ändå ;)

2008-12-10 @ 22:08:45
URL: http://angeliquelundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0