Mysiga hoodiesar!

Nu när det är vinter så borde alla ha minst en myshoodie tycker jag. Det här har jag hittat i mitt sökande efter den ultimata luv-tröjan:

SOC W SUPREMACY ZHOODLång och härlig, 299:- på stadium, gillar mönstret! Den här är verkligen super och slår dyrare modeller flera gånger om!

PUMA W HOODED SWEAT JKTHär är en Puma för 599:-, också på Stadium.

PEAK PERFORMANCE W ELIN ZIPVill man spränga plånboken kan man köpa den här i Angelica-rosa för 999:- på Stadium.


400:- får man betala för den här på Intersport. Gillar mönstret, lite annorlunda.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den där gråa längst upp är nog det vackraste jag sett......Om man skulle ha lite pengar ligga o skräpa nångång så klipper jag till :)

2008-12-02 @ 16:27:38
Postat av: Mammsen

Det var ett fint sätt att tala om vad man vill att lilla mammsen ska ge bort i julklapp. I nästa minut så åmar du dig om att - åååååå jag vet ju alla presenter som jag får i förskott.Kul. Jag tror du får ett stort guld paket dekorerade med vackra julrosor som fyller hela luften med väldoft. Inuti? En......

2008-12-02 @ 17:46:14
Postat av: Mammsen

Sätter man ut sina önskningar som du gör så kan det bli problem.

2008-12-02 @ 17:47:50
Postat av: Angelica

Mamma, jag önskar mig bara en sak i julklapp! En elvisp! VIll gärna ha den i ett paket med julrosor på... Kan man få önska sig det?

2008-12-02 @ 19:19:19
URL: http://almstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0