Inredningstagen igen!

Nu har jag hittat en till hemsida på nätet, Stilero. Jag tänker mig en hall, med mörkt schiffergolv, väggar i varm grå färg och sen den här superfina nyckelhängaren på väggen:
 Nyckeltavla med krokarDär kan man skriva små lappar vart nycklarna går i, gärna så att Amanda kan se och läsa så småning om, t.ex. mormor/morfar, farmor/farfar. Till det en lite patinerad vit hängare i Amandas höjd. 198:- får man ge för den.

Väggord känns lite sådär...inne. Inne som kommer vara ute om fem år. Men vad 17, det går ju att ta bort. Är det inte fantastiskt att de tänkte på vår dotter när de gjorde denna?

Väggord "Underbar & Älskad"

Sen har jag varit inne på Nespressos hemsida, kolla på den här godingen:

NESPRESSO LATTISSIMA F315 - N_F315_1 - 5399.00 SEK Yum! Någon gång, någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0